monolog hamba-NYA

My photo
Seorang Hamba Allah dimuka bumi. Mom of 2 kids. A wife. A single daughter. An Engineer to a specialist contractor co. Semoga kita semua selamat melayari hidup ini dengan REDHA-NYA.

Tuesday, October 8, 2013

Anak-anakku..

Anak2 mama..tahun 2013 ini..di entri ini..mama telah melakukan perubahan pada persekitaran blog mama..mama telah mengubahnya mengikut peredaran masa dan pertambahan pada umur dan kematangan mama..

episod2 yg lalu..adalah entri2 zaman muda mama..yang mana mama tinggalkan untuk dijadikan hiburan lucu buat anak2 mama..pasti kalian tertawa melihat gaya penulisan mama..yang mana, sehingga ke saat ini..mama masih rasa segan untuk membaca semula...(n_^)

anak2 mama..sebenarnya mama cukup risau..tersangat risau..dengan kemajuan teknologi yg ada masa kini..membuatkan mama rasa mama patut mendahului segala macam teknologi sebelum kalian..

mama hanya mampu mendidik kalian, lantas berdoa, dan berdoa..lalu bertawakkal hanya kepada Allah atas segala percaturan dan perjalanan hidup kalian..semoga usaha mama ayah mampu menjadikan kalian anak2 yang di rahmati Allah..diberkati dan dilindungi seumur hidupmu..

Jadilah anak yang menjadi penyejuk mata kepada mama ayah..anak yg soleh dan solehah dan berjaya didunia dan akhirat dari pandangan Allah...

ingat pesan mama..

"Utamakanlah pandangan Allah, daripada pandangan manusia"

kerana, hanya dengan keredhaan Allah sahaja lah kehidupan kita akan menjadi sempurna dan bahagia..

bila kalian tidak lupa pada Allah..pastinya kalian tidak akan lupa pada mama ayah..walau dimana jua kalian berada..


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen yang mampu membina..
Semoga bermanfaat untuk semua..

Jom Istighfar:Astaghfirullah-al-Aziim.